Leverandørudstilling

PrintPrint

Vi har herved fornøjelsen at tilbyde standplads ved E-sundhedsobservatoriets årskonference 2015 på Hotel Nyborg Strand. Mere information vedrørende priser ses nedenfor.

Du kan finde billeder fra sidste års leverandørudstilling på konferencen, hvor ca. 630 personer deltog.
Vi har i år udvidet vores leverandørudstilling samt fået nyt udstillingsområde. Se kort over det nye område samt standenes placering nedenfor. 

Udstillere 2015

  • Appinux A/S
  • Ascom Danmark A/S
  • Care-Call A/S
  • Cambio Healthcare Systems A/S
  • Capgemini Sogeti
  • Carestream Health
  • Cerner
  • Cetrea A/S
  • CGI Danmark A/S
  • CSC
  • Delfi Technologies A/S
  • IBM
  • Imatis AS
  • KIBI Danmark A/S
  • Max Manus A/S
  • Medcom
  • Medisat
  • Sekoia Aps
  • Systematic
  •  7N A/S

Priser

Stand nr. 1 – 6, 25 - 26 og 28 - 32 (4 x 1 m):

kr. 25.500,- excl. moms. Prisen inkluderer konferencedeltagelse for 2 personer samt festmiddag.

Stand nr. 7 – 24 (2 x 2,7 m):

kr. 25.500,- excl. moms. Prisen inkluderer konferencedeltagelse for 2 personer samt festmiddag.

Stand nr. 27 (3 x 1 m):

kr. 22.500,- excl. moms. Prisen inkluderer konferencedeltagelse for 2 personer samt festmiddag.

TDC Hotspot:

Der er gratis Hotspot på hotellet. Ønskes der fast forbindelse bedes I bestille.

Cafeborde og –stole:

Cafébord: pr. stk., pr. dag: kr. 100,- excl. moms

Barstol: pr. stk., pr. dag: kr. 100,- excl. moms

Skattejagt

Som et nyt tiltag i år har vi ladet os inspirere af den amerikanske sundhedsinformatik organisation AMIA og introducerer Skattejagt til dette års konference. 

Skattejagten planlægges således at de leverandører, som ønsker at deltage, hver formulerer spørgsmål, som trykkes i en folder. Folderen vil blive udleveret til konference deltagerene når de tjekker ind d. 6. oktober. Spørgsmålene skal være formuleret således at deltagerene skal besøge standene for at finde svar på spørgsmålene. Som godkendelse af rigtigt svar skal leverandøren give et stempel i deltagerens folder. Når alle spørgsmål er besvaret og der er stemplet fra alle deltagende leverandører, skal deltageren aflevere folderen i sekretariatet. 
Til konferencens afslutning vil der blive udtrukket en 1., 2. og 3. præmie samt udtrækningspræmier.

Praktisk info:

·         Tilbuddet er knyttet til køb af stand, og koster ikke ekstra.
·         Hver leverandør skal lave 3 spørgsmål, som skal i folderen. Spørgsmålene skal være relateret til ting/produkter, som udstilles på standen.
·         Stemplerne laver E-sundhed og bliver udleveret til leverandørerne på konferencen. Dog vil der blive sendt en template til de deltagende leverandører, hvori de kan indsætte deres logo/navn så det kan blive en del af stemplet.                     

Udstillerkatalog

Vi trykker et konferencekatalog, som vil blive uddelt til alle deltagerne ved registrering. Kataloget indeholder program, beskrivelse af oplæg, udstillerkatalog og deltagerliste. Hvis du er interesseret i at få en side i kataloget, bedes du sende en pdf på mail til leverandoerudstilling@e-sundhedsobservatoriet.dk senest 1. september. Kataloget trykkes i farver. Hver udstiller har 1 side (ikke for- og bagside) og har man bestilt 2 sammenhængende stande har man også én side.

Bestilling

Efter ”først-til-mølle-princippet” med angivelse af standnummer – angiv 1., 2., og 3. prioritet.

Bestilling er bindende, og halvdelen af prisen vil blive faktureret ved bestilling.

Bemærk venligst, at det ikke alle steder er muligt at booke sammenhængende stande. Er du i tvivl, om det er muligt, der hvor du gerne vil stå, så kontakt venligst konferencesekretariatet.

Bestilling af udstillerstand

Link til oversigtskort over udstillingsområdet
Link til kort over hotellet
Link til kort over hotellets nye områder 

Øvrige Oplysninger

Tid og sted:
Den 6. og 7. oktober 2015 fra kl. 8.30 – 17.00

Hotel Nyborg Strand
Østerøvej 2
5800 Nyborg
Tlf: 65 313131
Web: nyborgstrand.dk

Der vil blive serveret kaffe i gangarealerne, hvor standene er placeret. Se venligst oversigtskort over udstillingsområdet samt kort over hotellet og dets nye område.

Opstilling/Nedtagning:
Opstilling fra mandag den 5. oktober fra kl. 18.00 og indtil konference-/registreringsstart kl. 8.30 den 6. oktober. Nedtagning onsdag den 7. oktober efter konferencens afslutning.